Interes Public

SOLICITĂRI ÎN BAZA LEGII NR. 544/2001

Orice persoană are dreptul să solicite şi să obţină informaţii de interes public de la autorităţile şi instituţiile publice, în condiţiile Legii nr. 544 din 12 octombrie 2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public.

Autorităţile şi instituţiile publice au obligaţia să răspundă în scris la solicitarea informaţiilor de interes public în termen de 10 zile sau, după caz, în cel mult 30 de zile de la înregistrarea solicitării, în funcţie de dificultatea, complexitatea, volumul lucrărilor documentare şi de urgenţa solicitării.

În cazul în care durata necesară pentru identificarea şi difuzarea informaţiei solicitate depăşeşte 10 zile, răspunsul va fi comunicat solicitantului în maximum 30 de zile, cu condiţia înştiinţării acestuia în scris despre acest fapt în termen de 10 zile.
Refuzul comunicării informaţiilor solicitate se motivează şi se comunica în termen de 5 zile de la primirea petițiilor.

  • Persoana responsabilă în cadrul OCPI OLT de primirea solicitărilor în baza Legii nr. 544/2001 – Mihăilescu Dorina, tel.0249437930, interior 22;
  • Cererea tip de solicitare informații conform Legii 544/2001 se poate depune la sediu sau se poate trimite pe email la ot@ancpi.ro.

Modalităţile de contestare a deciziei autorităţii sau a instituţiei publice în situaţia în care persoana se consideră vătămată în privinţa dreptului de acces la informaţiile de interes public solicitate:

  1. Art.22 alin. 1-5 din Legea nr.544/2001 din 12/10/2001, publicata in Monitorul Oficial, Partea I nr. 663 din 23/10/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public.
  2. Art.32, 33, 36 din Hotărârea Guvernului nr.123/2002 din 07/02/2002, publicat în Monitorul Oficial, Partea I nr. 167 din 08/03/2002 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public.

Legislație privitoare la accesul la informațiile de interes public:

  • Legea nr.544/2001 privind accesul la informațiile de interes public
  • HG nr.123/2002 privind aprobarea normelor metodologice de aplicare a Legii nr.544/2001 privind accesul la informațiile de interes public

Rapoarte privind implementarea Legii 544/2001 în cadrul OCPI OLT:

PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

În exercitarea drepturilor dumneavoastrã prevăzute de Regulamentul nr. 679/2016 privind protecția persoanelor fizice, în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date, dar și în cazul în care există nelãmuriri cu privire la orice aspect care ține de protecția datelor cu caracter personal, la nivelul OCPI OLT există un responsabil cu protecția datelor care poate fi contactat:

  • prin transmiterea unei cereri scrise, datate și semnate la adresa poștală: str. N.Bălcescu nr. 2, Slatina, jud. Olt, cod poștal 230092, cu mențiunea pe plic ” În atenția responsabilului cu protecția datelor.
  • telefonic la numărul: 0249 437 930.
  • prin email la adresa special creată: rpd.olt@ancpi.ro.

INTEGRITATE INSTITUȚIONALĂ

Avertizări de integritate: model formular de avertizare în interes public

Persoanele care aleg să se adreseze pe canalul intern OCPI Olt pentru a raporta încalcări ale legii, o pot face prin următoarele modalități:

  • prin email la adresa special creată: avertizare.ot@ancpi.ro
  • telefonic la numărul: 0249 437 930
  • prin intermediul serviciilor poștale la adresa:str. N.Bălcescu nr. 2, Slatina, jud. Olt, cod poștal 230092, cu mențiunea pe plic ” În atenția comisei cu atribuții în ceea ce privește primirea, înregistrarea, examinarea, efectuarea de acțiuni subsecvente și soluționarea raportărilor”
  • personal, prin prezența la sediul OCPI Olt, cu programare la adresa de email: avertizare.ot@ancpi.ro
Persoanele care aleg să se adreseze pe canalul extern, o pot face folosind unul din canalele de comunicare de mai jos:
  • Online, pe platforma Avertizori https://avertizori.integritate.eu;
  • Prin e-mail la adresa avertizari@integritate.eu;
  • Telefonic, la numărul 0372.069.869 selectând tastele 1 (Selectare lb. română), 0 (Acord înregistrare conversație), 3 (Direcția Avertizori în interes public). Conversațiile vor fi înregistrate automat;
  • Prin intermediul serviciilor poștale la adresa ANI din Bulevardul Lascăr Catargiu nr. 15, Cod poștal 010661, Sector 1, București – România – În atenția Direcției Avertizori în interes public;
  • Personal, prin prezența la sediul ANI (cu programare prealabilă efectuată la adresa de email avertizari@integritate.eu).

OCPI OLT: Declarația de asumare a agendei de integritate organizațională în coordonatele SNA 2021-2025.

SITUAȚII FINANCIARE OCPI OLT

RAPOARTE PRIVIND NORMELE DE CONDUITĂ ÎN CADRUL OCPI OLT

RAPOARTE PRIVIND INCIDENTELE DE SECURITATE ÎN CADRUL OCPI OLT

Politica privind calitatea

ANCPI: Declarația Directorului General privind politica referitoare la calitate.

Politica anti-mită în cadrul OCPI OLT

ANCPI: Declarația Directorului General privind politica anti-mită.

Legături utile

Listă autorizați
Urmărire stare cerere
Verifică valabilitatea documentelor ANCPI
Funcționare stații ROMPOS
Întrebări și Răspunsuri

Puteti plati cu cardul!
PROGRAM DE LUCRU
Luni-Joi 🕗 8.00-🕟16.30
Vineri:   🕗 8.00-🕑14.00

Înregistrări cereri:
Luni-Joi: 08:30 – 14:00
Vineri: 08:30 – 13:00

Eliberări acte:
Luni-Joi: 11:00 – 16:00
Vineri: 09:30 – 13:30

Date necesare efectuare plăți:
Oficiul de Cadastru și Publicitate Imobiliară Olt
CIF: 10151140
Contul IBAN RO20TREZ506501503X011097
Trezoreria Municipiului Slatina

 

Vizualizare Imobile Înregistrate
în evidențele de Cadastru și Carte Funciară

Vizualizati imobile!

 


Acces rapid la extrasul de carte funciară printr-un simplu clic!



Catalogul Organizațiilor Neguvernamentale

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support